• +420 608 330 123 (zákaznická podpora, 7-15:30)
  • +420 739 054 455 (potisk a výšivka)
  • obchod@dobrytextil.cz

Kategorie


Cena dopravy

Cena dopravy

Výměna a vrácení zboží

Kariéra v DobrýTextil.cz

Jsme malá česká firma o 8 zaměstnancích, působící v Bystřici pod Hostýnem, která nabízí prodej a potisk textilu prostřednictvím vlastního internetového obchodu. Na trhu působíme od roku 2012 a díky spokojenosti zákazníků rosteme rok od roku co do obratu, tak do počtu zaměstnanců. Našim cílem je spolehlivě a rychle dodávat kvalitní zboží zákazníkům a poskytovat jim výborný zážitek nejen při nákupu, ale také při komunikaci s naší zákaznickou podporou. Dva spolumajitelé ve vedení společnosti mají dlouhodobou vizi, jsou vstřícní, přátelští a otevření. To samé očekáváme i od dalších nových kolegů. Vzhledem k rychlému růstu společnosti se všem schopným a aktivním pracovníkům nabízí možnost postupu na odbornější a lépe ohodnocené pracovní pozice.

Pro koho je práce u nás vhodná?

Pro samostatného a zodpovědného člověka,
- kterého přirozeně práce baví a po zaučení mu nemusí stát nikdo za zády a připomínat, co má dnes za úkol,
- pro kterého je pracovní atmosféra a pohodový kolektiv důležitější než reprezentativní pracovní prostory,
- je zákaznicky orientovaný a má uživatelskou znalost práce s počítačem,
- nechce anebo nemůže pracovat na směny a o víkendech,
- zvládá nárazovou práci (někdy je toho hodně, jindy jsou chvilky, kdy se může nudit).

Co u nás nenajdete?

- nepravidelnou pracovní dobu
- práci o víkendech a svátcích
- špatný kolektiv (kolegové kladně hodnotí pracovní kolektiv)
- práci přesčas a pokud výjimečně ano, pak Vám ji dobře zaplatíme
- plnění úkolů, které Vám nebudou dávat smysl

Pracovník expedice internetového obchodu

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr v Bystřici pod Hostýnem, jedná se převážně o práci ve skladu. Nástup od 1.11.2018.

Pracovní náplň

- příjem zboží, jeho kontrola a naskladnění do systému
- příprava objednávek k balení (tisk štítků, faktur)
- balení zboží
- výdej zboží (předávání balíků dopravcům)
- kontrola množství a objednávání spotřebního materiálu (sáčků, lepících pásek, poštovních tašek atd.)

Požadujeme

- zodpovědnost za správně zabalené balíky
- schopnost zvládat nárazovou práci
- týmové myšlení, pomáhání si v týmu

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- cafeterie benefity.cz, měsíčně dle finančních výsledků firmy
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- možnost kariérního postupu
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- nákup oblečení za výhodné ceny

Zákaznická podpora internetového obchodu

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr v Bystřici pod Hostýnem, jedná se převážně o kancelářskou práci u počítače. Nástup od 1.1.2019.

Pracovní náplň

- vyřizování dotazů zákazníků prostřednictvím chatu, emailu a telefonu
- vyřizování objednávek zákazníků
- objednávání zboží u dodavatelů a komunikace s nimi
- vedení skladové evidence
- správa produktů na eshopu (úprava popisků, obrázků, kategorií, zakládání nových produktů apod.)
- tisk faktur a přepravních štítků
- příležitostná výpomoc ve skladu při expedici zboží

Požadavky

- velmi dobrá znalost práce na PC
- příjemné vystupování v telefonu
- schopnost písemného vyjadřování bez gramatických chyb
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- ochotu učit se novým věcem

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- cafeterie benefity.cz, měsíčně dle finančních výsledků firmy
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- možnost kariérního postupu
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- nákup oblečení za výhodné ceny

Regionální manažer internetového obchodu

Pro zahraniční expanzi hledáme rodilého maďarsky nebo rumunsky hovořícího zaměstnance na hlavní pracovní poměr v Bystřici pod Hostýnem. Nástup možný ihned.

Pracovní náplň

- kompletní zajištění expanze na nový zahraniční trh
- přeložení textů na eshopu včetně produktů
- zajištění marketingových aktivit
- komunikaci se zákazníky, zákaznická podpora na emailu a telefonu

Požadavky

- přehled v oblasti internetových obchodů v dané zemi
- schopnost domluvit se na dobré úrovni česky
- podnikatelské myšlení
- schopnost samostatné práce
- zkušenosti v oblasti e-commerce výhodou

Specialista potisků pro internetový obchod (aktuálně obsazeno)

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr na pozici Specialista potisků. Jedná se převážně o práci u počítače, vyřizování poptávek zákazníků a komunikaci s dodavateli. Jedná se o práci v Bystřici pod Hostýnem.


Požadavky

- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- řidičský průkaz skupiny B
- ochotu učit se novým věcem
- příjemné vystupování v telefonu
- znalost práce na PC
- schopnost písemného vyjadřování bez gramatických chyb

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- možnost kariérního postupu
- pohyblivá pracovní doba
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě
- mobilní telefon i pro soukromé účely


Pokud Vás některá z výše uvedených pozic zaujme, pošlete, prosím, průvodní dopis s přiloženým životopisem na email kariera@dobrytextil.cz.


Ověřeno našimi zákazníky

96% zákazníků doporučuje náš obchod.

→ Prohlédnout hodnocení na Heureka.cz
Jak jsou recenze shromažďovány?

Nákup na e-shopu byl můj první a zdaleka ne poslední. Naprostá spokojenost s výrobky, které odpovídají velikostní tabulce. Komunikace a sortiment zboží na velice dobré úrovni.

Ověřený zákazník, 23 .09. 2018
*****

snadné a rychlé

Ověřený zákazník, 17 .09. 2018
*****

Zboží dorazilo v pořádku.Velikostní tabulka sedí.Spokojenost.

Ověřený zákazník, 16 .09. 2018
*****