Zákaznická podpora
+420 608 330 123
(Po-Pá, 7-15:30)
Potisk a výšivka
+420 739 054 455
(Po-Pá, 7-15:30)
Nakupte ještě za 2 000 Kč
a dopravu máte zdarma
0 0 Kč
s DPH

Kariéra v DobrýTextil.cz


Jsme malá česká firma o 19 zaměstnancích, působící v Bystřici pod Hostýnem, která prodává oblečení a realizuje potisk na textil prostřednictvím vlastního internetového obchodu. Na trhu působíme od roku 2012 a díky spokojenosti zákazníků rosteme rok od roku co do obratu, tak do počtu zaměstnanců. Zboží dodáváme zákazníkům v České republice, na Slovensku, Maďarsku, Rumunsku a chystáme se ještě dál. Našim cílem je spolehlivě a rychle dodávat kvalitní zboží zákazníkům a poskytovat jim výborný zážitek nejen při nákupu, ale také při komunikaci se zákaznickou podporou. Dva spolumajitelé ve vedení společnosti mají dlouhodobou vizi, jsou vstřícní, přátelští a otevření. To samé očekáváme i od dalších nových kolegů. Vzhledem k rychlému růstu společnosti se všem schopným a aktivním pracovníkům nabízí možnost postupu na odbornější a lépe ohodnocené pracovní pozice.

Pro koho je práce u nás vhodná?

Pro samostatného a zodpovědného člověka,
- kterého přirozeně práce baví a po zaučení mu nemusí stát nikdo za zády a připomínat, co má dnes za úkol,
- pro kterého je pracovní atmosféra a pohodový kolektiv,
- je zákaznicky orientovaný a má dobrou znalost práce s počítačem,
- nechce anebo nemůže pracovat na směny a o víkendech,
- zvládá nárazovou práci,
- nevadí mu příležitostná práce přesčas, kterou ale dobře zaplatíme.

Co u nás nenajdete?

- nepravidelnou pracovní dobu
- práci o víkendech a svátcích
- špatný kolektiv (kolegové kladně hodnotí pracovní kolektiv)
- plnění úkolů, které Vám nebudou dávat smysl

Grafik / grafička (aktuálně obsazeno)

Pro posílení marketingového oddělení hledáme šikovného grafika, nebo grafičku se zkušenostmi s online grafikou na hlavní pracovní poměr v Bystřici pod Hostýnem. Vaším úkolem bude příprava bannerů, webových prvků, ale i příprava tiskových podkladů. Nástup možný ihned.

Pracovní náplň

- příprava bannerů a reklamních prvků pro naše webové stránky, PPC, affiliate, e-mail marketing...
- příprava produktových fotografií
- příprava fotografií na Instagram, Facebook
- příprava tiskovin pro marketingové i interní účely
- spolupráce při tvorbě publikačního plánu

Požadavky

- SŠ/VŠ vzdělání (grafické zaměření výhodou)
- aktivní znalost produktů Adobe (InDesign, Photoshop, Illustrator)
- znalost CorelDRAW výhodou
- zájem o fotografování výhodou
- znalost programů pro úpravu videí výhodou
- samostatnost a vlastní nápady
- pečlivost, komunikativnost a schopnost spolupráce v týmu

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- 10 dnů home office
- mobilní telefon i pro soukromé účely (neomezené volání a SMS v ČR, 11,5 GB dat)
- možnost použití firemní techniky pro osobní použití
- volné víkendy a státní svátky
- cafeterie benefity.cz, měsíčně dle finančních výsledků firmy
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě působící na 3 trzích
- nákup oblečení za výhodné ceny
- dobrou kávu na pracovišti zdarma

Skladník/skladnice (aktuálně obsazeno)

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr v Bystřici pod Hostýnem. Nástup od 1.4.2020, případně dle dohody.

Pracovní náplň

- přijímání, kontrola, vychystávání, balení a expedování zboží
- tisk faktur a přepravních štítků

Požadavky

- dobrá znalost práce na PC
- středoškolské vzdělání s maturitou výhodou
- ochotu učit se novým věcem
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- cafeterie benefity.cz, měsíčně dle finančních výsledků firmy
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- možnost kariérního postupu
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- nákup oblečení za výhodné ceny
- dobrou kávu na pracovišti zdarma

Zákaznická podpora internetového obchodu (aktuálně obsazeno)

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr v Bystřici pod Hostýnem, jedná se převážně o kancelářskou práci u počítače. Nástup od 1.1.2019.

Pracovní náplň

- vyřizování dotazů zákazníků prostřednictvím chatu, emailu a telefonu
- vyřizování objednávek zákazníků
- objednávání zboží u dodavatelů a komunikace s nimi
- vedení skladové evidence
- správa produktů na eshopu (úprava popisků, obrázků, kategorií, zakládání nových produktů apod.)
- tisk faktur a přepravních štítků
- příležitostná výpomoc ve skladu při expedici zboží

Požadavky

- velmi dobrá znalost práce na PC
- příjemné vystupování v telefonu
- schopnost písemného vyjadřování bez gramatických chyb
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- ochotu učit se novým věcem

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- cafeterie benefity.cz, měsíčně dle finančních výsledků firmy
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- možnost kariérního postupu
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- nákup oblečení za výhodné ceny

Účetní (aktuálně obsazeno)

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr na pozici účetní v Bystřici pod Hostýnem.

Pracovní náplň

- vedení kompletního podvojného účetnictví
- podávání přiznání k DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
- příprava podkladů k DPH a kontrolního výkazu na Slovensku
- kompletní vedení mzdové agendy
- zpracování účetní závěrky

Požadujeme

- znalost účetních a daňových předpisů
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- uživatelská znalost MS Word a Excel
- pozitivní myšlení a přístup k práci
- ochotu učit se novým věcem
- znalost programu Flexibee výhodou
- zkušenosti s plátcovstvím DPH ve více zemích výhodou

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- cafeterie benefity.cz, měsíčně dle finančních výsledků firmy
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- nákup oblečení za výhodné ceny

Regionální manažer internetového obchodu

Pro zahraniční expanzi hledáme rodilého maďarsky nebo rumunsky hovořícího zaměstnance na hlavní pracovní poměr v Bystřici pod Hostýnem. Nástup možný ihned.

Pracovní náplň

- kompletní zajištění expanze na nový zahraniční trh
- přeložení textů na eshopu včetně produktů
- zajištění marketingových aktivit
- komunikaci se zákazníky, zákaznická podpora na emailu a telefonu

Požadavky

- přehled v oblasti internetových obchodů v dané zemi
- schopnost domluvit se na dobré úrovni česky
- podnikatelské myšlení
- schopnost samostatné práce
- zkušenosti v oblasti e-commerce výhodou

Specialista potisků pro internetový obchod (aktuálně obsazeno)

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr na pozici Specialista potisků. Jedná se převážně o práci u počítače, vyřizování poptávek zákazníků a komunikaci s dodavateli. Jedná se o práci v Bystřici pod Hostýnem.


Požadavky

- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- řidičský průkaz skupiny B
- ochotu učit se novým věcem
- příjemné vystupování v telefonu
- znalost práce na PC
- schopnost písemného vyjadřování bez gramatických chyb

Nabízíme

- odpovídající finanční ohodnocení
- práci v mladém a pohodovém kolektivu
- možnost kariérního postupu
- pohyblivá pracovní doba
- práci v dynamické a rychle se rozvíjející firmě
- mobilní telefon i pro soukromé účely


Pokud Vás některá z výše uvedených pozic zaujme, pošlete, prosím, průvodní dopis s přiloženým životopisem na email kariera@dobrytextil.cz.