Ještě nejste naším registrovaným zákazníkem? Zaregistrujte se a získejte zdarma e-book, který Vám pomůže udržet oblečení stále jako nové.
Zákaznická podpora
+420 608 330 123
(Po-Pá, 7-15:30)
Potisk a výšivka
+420 739 054 455
(Po-Pá, 7-15:30)
Nakupte ještě za 2 000 Kč
a dopravu máte zdarma
0 0 Kč
s DPH

Vrácení zboží a reklamace


Vrácení zboží

V případě, že Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete nám ho v nadstandardní 30 denní lhůtě vrátit. Společně se zbožím zasíláme návratový list, který vyplníte a zašlete společně se zbožím a kopií faktury zpět na níže uvedenou adresu.
Peníze za vrácené zboží zašleme na Váš účet.

Vrácení peněz lze uplatnit odstoupením od kupní smlouvy: 

K vrácenému zboží přiložte návratový list s číslem účtu, na který Vám máme vrátit peníze (zboží, které zašlete na dobírku, nepřijmeme).

Vrácení zásilek do 5kg přes Zásilkovnu ZDARMA: nevyhovující zboží zabalte a doneste na nejbližší podací místo Zásilkovny, kde obsluze nahlaste kód: 99960925

Zásilky nad 5kg je nutné zaslat Vámi zvoleným způsobem dopravy na níže uvedenou adresu a to na vlastní náklady.

Adresa pro vrácení:
Dual Trade s.r.o.
Sídliště 1292
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika

Návratový list si můžete stáhnout ZDE.

Pro výměnu zboží, například za jinou velikost, barvu nebo typ, je nutné vytvořit novou objednávku.

Při splnění všech podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží budou zaslány převodem na Váš účet, a to nejpozději do 3-5 pracovních dnů od odstoupení od kupní smlouvy. 
Kupující - spotřebitel nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět. 

Odstoupení od smlouvy je součástí obchodních podmínek.

Reklamace

Pro co nejhladší průběh vyřízení reklamace doporučujeme následující postup.

Před zasláním reklamace nás, prosím, kontaktujte na e-mailu obchod@dobrytextil.cz. E-mail zašlete s předmětem Reklamace, popište v něm stručně vadu a napište, o jaký produkt se jedná. Do přílohy e-mailu vložte fotografii vadného produktu a je-li možné vadu z fotografií poznat, tak i detailní fotografii vady. Po přijetí e-mailu se Vám v nejkratším možném čase ozve náš specialista s návrhem nejvhodnějšího řešení.

Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.