Vážení zákazníci, vzhledem k velkému vytížení přepravců, může dojít ke zpoždění v doručení. Děláme vše pro rychlé doručení a zároveň prodlužujeme možnost vrácení dárků až do konce ledna 2022.
Ještě nejste naším registrovaným zákazníkem? Zaregistrujte se a získejte zdarma e-book, který Vám pomůže udržet oblečení stále jako nové.
Zákaznická podpora
+420 608 330 123
(Po-Pá, 7-15:30)
Potisk a výšivka
+420 739 054 455
(Po-Pá, 7-15:30)
Nakupte ještě za 2 000 Kč
a dopravu máte zdarma
0 0 Kč
s DPH

Vrácení zboží a reklamace


Vrácení zboží

V případě, že Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete nám ho vrátit. Společně se zbožím zasíláme návratový list, který vyplníte a zašlete společně se zbožím a kopií faktury zpět na níže uvedenou adresu. Peníze za vrácené zboží zašleme na Váš účet.

Pro výměnu zboží například za jinou velikost, barvu nebo typ je nutné vytvořit novou objednávku.

Dual Trade s.r.o.
Sídliště 1292
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika

Zboží musí být nepoškozené, nenošené, neprané a musí mít na sobě originální visačky, které byly součástí zboží při jeho doručení.

Návratový list si můžete stáhnout ZDE.

Vrácení peněz lze uplatnit odstoupením od smlouvy

Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozeno, v původním obalu bez známek užívání včetně veškerého příslušenství. Při splnění všech podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží budou zaslány převodem na váš účet, a to nejpozději do 3-5 pracovních dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující - spotřebitel nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.

Odstoupení od smlouvy je součástí obchodních podmínek.

Reklamace

Pro co nejhladší průběh vyřízení reklamace doporučujeme následující postup.

Před zasláním reklamace nás, prosím, kontaktujte na e-mailu obchod@dobrytextil.cz. E-mail zašlete s předmětem Reklamace, popište v něm stručně vadu a napište, o jaký produkt se jedná. Do přílohy e-mailu vložte fotografii vadného produktu a je-li možné vadu z fotografií poznat, tak i detailní fotografii vady. Po přijetí e-mailu se Vám v nejkratším možném čase ozve náš specialista s návrhem nejvhodnějšího řešení.

Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.