Jakmile předáme Váš balíček do rukou Zásilkovny, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání. V tomto e-mailu bude uvedeno také číslo balíčku.
Na stránce https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search můžete po zadání čísla Vaší zásilky sledovat, kde se právě nachází.
V den doručení na zvolené výdejní místo Zásilkovny bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS o možnosti vyzvednutí balíku. Najdete zde heslo pro vyzvednutí a otevírací dobu Vámi zvoleného výdejního místa. Zároveň Vám bude odeslán i e-mail, kde najdete tytéž informace a navíc den, dokdy bude Váš balíček na výdejním místě uložen. Standardní doba pro vyzvednutí zásilky je 7 dnů, během vánoční sezóny může být však dočasně zkrácena na 5 dní.
Doprava zásilek do 5 kg.
Pro vyzvednutí zásilky je třeba mít stáhnutou aplikaci Zásilkovny.
Jak na to?
Jakmile předáme Váš balíček do rukou Zásilkovny, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání. V tomto e-mailu bude uvedeno také číslo balíčku.
Na stránce https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search můžete po zadání čísla Vaší zásilky sledovat, kde se právě nachází.
V den doručení do zvoleného Z-BOXu obdržíte notifikaci z aplikace Zásilkovny o možnosti vyzvednutí balíku. V aplikaci najdete tlačítko na otevření Z-BOXu a jeho otevírací dobu. Zároveň Vám bude odeslán i e-mail, kde najdete tytéž informace a navíc den, dokdy bude Váš balíček v Z-BOXu uložen. Standardní doba pro vyzvednutí zásilky jsou 2 dny.
Doprava zásilek do 5 kg.
Jakmile předáme Váš balíček do rukou PPL, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání. V tomto e-mailu budete mít číslo balíčku a odkazy na stránky, kde můžete po zadání čísla balíčku sledovat jeho pohyb a měnit doručovací údaje.
Na stránkách www.pplbalik.cz můžete po zadání čísla balíčku změnit adresu a datum doručení. Na stránkách www.ppl.cz můžete zase sledovat pohyb balíčku.
V den doručení bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00) a telefonním číslem na řidiče. Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00.
Platba platební kartou
Pokud u sebe zrovna nemáte hotovost, můžete dobírku zaplatit platební kartou. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.
Sobotní doručení
Chcete Váš balíček doručit v sobotu? PPL rozváží i v sobotu, ale bohužel to není garantovaná služba. Na soukromé adresy se řidiči PPL pokoušení doručit balíček v sobotu automaticky. Pokud jste firma a máte o sobotní doručení zájem, napište tento požadavek do poznámky před odesláním objednávky a my se to pokusíme zařídit.
Doprava zdarma při objednávce od 1799 Kč.
Nechcete se vázat na určitý čas doručení? Pak si v objednávkovém procesu zvolte možnost osobního odběru na výdejním místě PPL Parcelshop. Případně tuto možnost můžete zvolit dodatečně na stránkách www.pplbalik.cz.
Na stránkách www.ppl.cz můžete zase sledovat pohyb balíčku.
V den doručení na zvolený Parcelshop bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS o možnosti vyzvednutí balíku.
Doprava zdarma při objednávce od 1799 Kč.
Jakmile předáme Váš balíček do rukou GLS, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání. V tomto e-mailu bude uvedeno také číslo balíčku.
Na stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek můžete po zadání čísla Vaší zásilky sledovat, kde se právě nachází.
V den doručení Vám dá GLS vědět prostřednictvím e-mailu a SMS o předpokládaném tříhodinovém časovém okně, ve kterém bude doručení probíhat (v této zprávě najdete i odkaz pro sledování zásilky a číslo na kurýra). Vy budete vědět, zda v tomto čase bude přítomen někdo, kdo by balík převzal.
Jestliže to nebude možné a Vy promeškáte pokus o doručení, máte k dispozici různé volby dalšího doručení. Obdržíte e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující odkaz, který vás navede přímo do aplikace, kde je přehled možností pro další doručení Vašeho balíku. Zvolíte si podle sebe nejlepší způsob, jak balík přijmout při dalším pokusu o doručení.
Nechcete se vázat na určitý čas doručení? Pak si v objednávkovém procesu zvolte možnost osobního odběru na výdejním místě GLS Parcelshop.
Na stránkách https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek můžete zase sledovat pohyb balíčku.
V den doručení na zvolený ParcelShop bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS o možnosti vyzvednutí balíku.
Doručení na pošty, výdejní místa a do boxů.
Tato služba zároveň nahrazuje dřívější dopravu Česká pošta - Na poštu.
Nechcete se vázat na určitý čas doručení? Pak si v objednávkovém procesu zvolte možnost vyzvednutí balíku na Balíkovně. Zároveň je vyzvednutí balíku rychlejší, je garantována možnost platby kartou a balík za vás může vyzvednout kdokoli, komu poskytnete kód pro vyzvednutí.
Jakmile předáme Váš balíček do rukou Balíkovny (dříve České pošty), obdržíte informativní SMS o jeho odeslání, s číslem balíčku a předpokládaným termínem doručení. V případě, že nám poskytnete pouze telefonní číslo na pevnou linku, dorazí Vám e-mail s těmito informacemi.
Na stránkách www.postaonline.cz/trackandtrace můžete po zadání čísla balíku sledovat jeho pohyb.
V den doručení na zvolenou Balíkovnu bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS (e-mail) s kódem pro vyzvednutí.
Více informací o možnostech vyzvednutí a službách Balíkovny najdete na stránkách https://www.balikovna.cz/cs/uvod.
Doprava zdarma při objednávce od 1799 Kč.
Na stránkách www.postaonline.cz/trackandtrace můžete po zadání čísla balíku sledovat jeho pohyb.
V den doručení bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS (e-mail) o doručování balíčku. Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 17:00.
Nechcete se vázat na určitý čas doručení kurýrem a preferujete osobní vyzvednutí v Bystřici pod Hostýnem? Pak si v objednávkovém procesu zvolte možnost osobního odběru.
Jakmile bude Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte informativní e-mail.
Nejsme kamenná prodejna – naše provozovna slouží pouze jako sklad a výdejní místo pro objednávky uskutečněné online.
Adresa: A. Horáka 1769, 76861 Bystřice pod Hostýnem
Otevírací doba: Po-Pá od 7:00 do 15:15.
Zboží lze zaplatit v hotovosti při odběru v naší provozovně v Bystřici pod Hostýnem.
Informace o platbě Vám budou odeslány na email spolu s potvrzením objednávky. Nebo můžete zaplatit převodem z účtu u jakékoliv banky na náš účet u Fio banky, číslo účtu 2300300960/2010. Jako variabilní symbol, prosím, vždy použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
Objednávku lze zaplatit také online kartou nebo expresním převodem prostřednictvím platební brány GoPay.
Zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel nebo pracovník pošty při převzetí. U dopravy GLS, PPL a DPD můžete řidiči při převzetí zaplatit platební kartou.
Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a platebních podmínek Vám rád odpoví tým expedice DobrýTextil.cz. Kontaktovat nás můžete telefonicky na čísle +420 608 330 123 nebo emailem na obchod@dobrytextil.cz.