Novinky 2. 7. 2021
Co se stalo s Adlerem? Proč je u něj název Malfini? Hledáte zboží svého oblíbeného výrobce Adler a nemůžete ho najít? Nebojte, nikam nezmizelo, stále je v nabídce, jen došlo k menší kosmetické úpravě u názvu výrobce.
Možná si někteří z vás všimli, že jsme na našem e-shopu poupravili název výrobce oblečení Adler. Společnost Adler Czech, a.s. totiž změnila svůj název na Malfini, a.s. Produkty, na které jste byli u Adlera zvyklí, ale žádnou změnou neprochází. Kvalita zůstává stejná, vedení společnosti ani další osazenstvo firmy se nezměnilo, sídlo je také stále stejné. Jediná kosmetická úprava proběhla u loga a názvu. Nemusíte se tedy bát, že byste o své oblíbené a kvalitní oblečení přišli. Jen už ho u nás nenajdete pod názvem Adler, ale nově Malfini (Adler). Do budoucna původní název Adler zcela zmizí a zůstane pouze nové jméno výrobce - Malfini.
Společnost ke změně názvu přistoupila po změně názvů svých značek (Malfini, Malfini Exclusive, Rimeck, Piccolio). Celou tuto transformaci tak nadobro dotáhla do konce a upustila od názvu Adler, který držela od svého založení v roce 1999. Aby firma mohla dále expandovat na západní trhy, bylo navíc potřeba vypořádat se s vlastnictvím ochranných známek konkurenčních společností a změna názvu tak byla nevyhnutelným rozhodnutím.
U loga, na které jsou zákazníci zvyklí, zůstává typická silueta orla, která bývá pro mnohé synonymem kvality produktů.
A proč vlastně Malfini? Je to jednoduchá jazyková hříčka. Slovo Adler znamená v němčině orel, slovo Malfini je také označení pro orla, ale tentokrát v kreolštině. Jak výrobce sám uvádí, mohou změnit svůj slogan z první kampaně „Značka se mění, orel zůstává“ na „Název se mění, orel zůstává“ a roztáhnout křídla do světa.
Rubrika
Do společnosti Dobrý textil jsem nastoupila už v roce 2017. Nejdříve jsem začala pracovat jako součást zákaznické podpory a vyřizovala jsem také objednávky. Postupně jsem se ale stále více začala věnovat psaní článků na blog a správě produktů. Nakonec jsem tedy zákaznickou podporu opustila a naplno se nyní věnuji produktovému managementu a marketingu.
Komentáře
Zatím žádné názory