Novinky 1. 11. 2022
Véčkovský chevron, Beardstache nebo Mroží knír?
Tato mužná ozdoba může mít různou podobu, avšak v listopadu má jedinečný význam.
Na měsíc listopad totiž připadá celosvětová, každoročně se opakující, akce Movember. Tato charitativní akce se zaměřuje především na podporu prevence pánských onemocnění jako jsou rakovina prostaty a rakovina varlat. Dále také upozorňuje na problematiku duševního zdraví a sebevražd u mužů.
Tato akce se zrodila už v roce 1999 v Austrálii díky skupině mladých mužů, kteří si nechali narůst zábavné knírky a prodávali trička za účelem vydělat peníze pro charitativní účely. Akci pojmenovali Movember. A proč tento název? Jde o kombinaci dvou slov, MOustache (knírek) a NoVEMBER (listopad). Pět let poté vznikla pod stejným názvem celá nadace Movember, která se brzy dostala do povědomí celého světa. Česká republika se do kampaně poprvé zapojila v roce 2007.
Pravidla jsou zcela jednoduchá. Na začátku listopadu si muži dokonale oholí své tváře. Tvář a bradu udržují hladkou po celý měsíc, ale holení pod nosem je přísně zakázáno! Třicet dnů tak na tvářích mužů můžete obdivovat „sexy listopadový“ knír.
Každý knírek, který v měsíci listopadu ozdobí mužskou tvář, zvyšuje povědomí o Movemberu, a tak ani pánské zastoupení v Dobrém Textilu nechce od roku 2022 zůstávat pozadu. Každý rok se na měsíc listopad naši kolegové stanou „MO bratry“ a budou součástí této mužské solidarity.
Protože zdraví našich kolegů je pro nás prioritou, do podpory se zapojí i ženská část kolektivu. Nebudou se pokoušet pěstovat knírky na svých líbezných hladkých tvářích, ale vezmou si za úkol verbovat další „MO bratry“ všemi možnými prostředky. V měsíci listopadu se z nich tedy stanou „MO sestry“.
Rubrika
Do společnosti Dobrý textil jsem nastoupila už v roce 2017. Nejdříve jsem začala pracovat jako součást zákaznické podpory a vyřizovala jsem také objednávky. Postupně jsem se ale stále více začala věnovat psaní článků na blog a správě produktů. Nakonec jsem tedy zákaznickou podporu opustila a naplno se nyní věnuji produktovému managementu a marketingu.
Komentáře
Zatím žádné názory