Poradna 28. 1. 2020
Přišlo Vaše dítko ze školy nebo školky s oblečením zamazaným od barev? Nebylo by to pranic zvláštního. Jak ale nejlépe a snadno takové skvrny od temperových barev odstranit? Dáme vám pár rad k nezaplacení.
V poslední době se výrobci předhání s nejrůznějšími vylepšeními školních a tvořivých pomůcek pro děti. Často zmiňovanou výhodou je pratelnost dané barvy. Jestli se dítě umazalo od těchto kvalitních a pratelných barev, není to žádná pohroma. Je pravda, že i mnoho jiných barviček se vám podaří vyprat, pokud u dítka sedíte a ihned, jak se potřísní, vrhnete se na čištění skvrny. Ale ruku na srdce, moc pravděpodobné to není. Většinou se k vám dostane tričko, na kterém jsou už barvy pořádně zaschlé z hodiny výtvarné výchovy, školky nebo družiny. Bohužel v těchto případech už bývá většinou na záchranu pozdě. Nicméně ještě než to úplně vzdáte, a z oblečení uděláte hadr, vyzkoušejte následující způsoby. Třeba některý z nich zabere a oblečení zachráníte.
Pokud jste byli svědkem takové nehody, zakročte co nejrychleji. Nános barvy setřete opatrně ubrouskem, aby barva neměla čas se vsáknout ve větším množství. Pak oblečení namočte do studené vody, následně proplachujte a mněte v rukách. Můžete zkusit použít i některý z odstraňovačů skvrn, který máte doma. Pak už zbývá jen vyprat v pračce a doufat.
Je možné, že ani sebevětším úsilím nedosáhnete kýženého výsledku a oblečení bude muset být degradováno takzvaně "na lítačku." Nevěšte ale hlavu, nemusíte utrácet majlant za nové značkové oblečení, u nás najdete kvalitní oblečení za rozumnou cenu. Takže pokud dítko zničí další kousek, už se o vás nebude pokoušet infarkt. Nakupte například dětská trička bez potisku za příjemné ceny.
Rubrika
Do společnosti Dobrý textil jsem nastoupila už v roce 2017. Nejdříve jsem začala pracovat jako součást zákaznické podpory a vyřizovala jsem také objednávky. Postupně jsem se ale stále více začala věnovat psaní článků na blog a správě produktů. Nakonec jsem tedy zákaznickou podporu opustila a naplno se nyní věnuji produktovému managementu a marketingu.
Komentáře
Zatím žádné názory