Výrobci 27. 3. 2018
Společnost Halfar® se zabývá výrobou kvalitních reklamních i speciálních tašek, batohů, konferenčních desek a spoustou dalších produktů.
Počátek společnosti Halfar® se datuje od roku 1986, kdy ji v Německu založil Armin Halfar pod názvem Halfar System GmbH. Zpočátku vyráběli hlavně na zakázku plastové a kožené tašky pro bezpečnostní vybavení a první pomoc. K první sériové produkci dochází až v roce 1993. V roce 2000 kupuje Halfar System GmbH vlastní prostory a zvyšuje počet zaměstnanců. Poté, co se akcionářem ve společnosti Halfar System GmbH stává JCK Holding GmbH Textil KG, jsou v několika dalších letech zvětšeny skladovací i kancelářské prostory a katalog Halfaru čítá až 130 modelů tašek. Od roku 2006 začíná s vlastními potisky a výšivkami a další rok získává 2 dílčí společnosti. V roce 2008 tedy konečně vzniká značka Halfar®. Ta prodává tašky pro reklamní i technické účely pod jedním jménem. K zatím poslednímu zvětšení firmy dochází v roce 2013, kdy vznikají nové prostory.
Během celé této doby získávala společnost mnohé certifikáty a ocenění za produkci ohleduplnou k životnímu prostředí, za lepší pracovní podmínky a další.
Od firmy Halfar® můžete nakoupit rozmanité a velmi individuální zboží. Počínaje reklamními taškami, batohy, taškami přes rameno i kosmetickými přes nákupní tašky, košíky až po konferenční desky. Během celého procesu jejich výroby dochází k testování, aby vše odpovídalo požadovaným normám i přáním zákazníků.
Kromě výroby reklamních tašek se společnost Halfar® zabývá stále také zakázkovou výrobou speciálních druhů tašek (pro lékařské účely, na nářadí, aj.)
U nás si můžete vybrat z více než 100 různých tašek a batohů tohoto výrobce hned v několika barvách a variacích. Tašky jsou vyrobeny ze zajímavých kombinací materiálů a vždy drží krok s nejnovějšími módními trendy, čímž stále více upevňují svou pozici na trhu.
Rubrika
Do společnosti Dobrý textil jsem nastoupila už v roce 2017. Nejdříve jsem začala pracovat jako součást zákaznické podpory a vyřizovala jsem také objednávky. Postupně jsem se ale stále více začala věnovat psaní článků na blog a správě produktů. Nakonec jsem tedy zákaznickou podporu opustila a naplno se nyní věnuji produktovému managementu a marketingu.
Komentáře
Zatím žádné názory